zaterdag 2 juni 2012

Naar de zoo

De tijgerklas en leeuwenklas kregen vandaag dankzij Fifty One Club Sint-Niklaas een gratis dagje Zoo aangeboden!
Met de trein vertrokken we al vroeg richting Antwerpen.
Daar werd de grappigste en enthousiastste gids van heel Antwerpen aan onze groep gekoppeld. Jan heeft ervoor gezorgd dat de kinderen de hele dag aan zijn lippen hingen. Hij heeft ons heel wat bijgeleerd!
In het nijlpaardenverblijf kregen we de kans om eens een echte slang te aaien.
Daarna gingen we natuurlijk eens op zoek naar de leeuwen en de tijgers. Ze werden echter niet wakker van ons gebrul...
Als middageten kregen we sandwiches en boterkoeken met chocomelk en nog een ijsje als dessert.
Na de middag gingen we nog op bezoek bij de olifanten, pinguïns,.. en nadat we (bijna) alle dieren gezien hadden, gingen we ons nog even uitleven op de speeltuin. De dag is voorbij gevlogen!
Langs deze weg willen we de organisatie toch nog eens van harte bedanken voor deze superleuke dag!


Klik op onderstaande foto om het hele album te bekijken en hou zeker ook de blog van de leeuwenklas in de gaten voor nog meer foto's.

2 opmerkingen:

  1. Het was een superdagje! We hebben veel geleerd en veel gelachen. Ik was blij dat ik er bij mocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo , hier met zoogids Jan ! Fijn om de foto's nog eens te kunnen bekijken ! Ik vond he geweldig , om jullie een leuke dag te bezorgen !
    Indien jullie op bosklassen nog iemand nodig hebben voor spel en educatie , wil ik vrijblijvend mij kandidaat opgeven ! Zo'n toffe kinderen en juffen !
    Mijn mailadres = janvancraen@hotmail.com !
    Doe alvast alle kids en juffen , nog vele groeten van mij ! Jan

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.